Zapytanie ofertowe dostawa i uruchomienie zgrzewarki ręcznej do zgrzewania drenów z krwią
Kraków, 25 września 2024 roku.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy: Dostawa i uruchomienie zgrzewarki ręcznej do zgrzewania drenów z krwią
Zamawiający: SPZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków
NIP: 675-11-99-442
Zapytanie ofertowe dostawa i uruchomienie zgrzewarki ręcznej do zgrzewania drenów z krwią
Pobierz
Wymagane parametry:
Lp. |
Opis parametru |
Parametr Oferowany |
Urządzenie do ogrzewania pacjenta model, typ, producent, rok produkcji |
podać |
|
1. |
Mobilne urządzenie może być używane w dowolnym miejscu podczas gdy dawca jest nadal podłączony do jednorazowego zestawu do pobierania krwi. |
|
2. |
W skład urządzenia wchodzą: uchwyt - rękojeść zgrzewająca, bateria, kabel łączący, adapter |
|
3. |
Waga rękojeści zgrzewającej nieprzekraczająca 400 gram, bateria maks. 700 gram. |
|
4. |
Rozmiary baterii zasilającej mieszczące się w zakresie 160-165 mm x 105-110 mm x 30-35 mm. |
|
5. |
Urządzenie przystosowane do zgrzewania wszystkich rodzajów używanych drenów |
|
6. |
Czas zgrzewania regulowany automatycznie – od 0,4 sekundy do 3 sekund, w zależności od rozmiaru drenu |
|
7. |
Urządzenie posiadające generator częstotliwości radiowej wyposażony w czujnik który ma możliwość automatycznej regulacji siły zgrzewania w zależności od rodzaju tworzywa, z którego wykonane są dreny |
|
8. |
Perforacja powstała po wykonaniu zgrzewu umożliwia rozdzielenie segmentów |
|
9. |
Natychmiastowa gotowość po zgrzewaniu do następnego zgrzewania |
|
10. |
Min. 1500 zgrzewów na jedno ładowanie (do 3 godzin ciągłej pracy). |
|
11. |
Głowica zgrzewająca z odłączanymi osłonami, umożliwiającymi łatwość ich demontażu w celu czyszczenia i konserwacji urządzenia. |
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Liczba sztuk |
Stawka VAT % |
Wartość netto (zł) |
Wartość brutto (w zł) |
1. |
Dostawa i uruchomienie zgrzewarki ręcznej do zgrzewania drenów z krwią |
1 |
|||
Wartość netto oferty: |
|||||
Wartość VAT: |
|||||
Wartość brutto oferty: |
|||||
Gwarancja (min. 24 miesiące): |
|||||
Przeglądy w okresie gwarancji ( jeśli dotyczy w przypadku jeżeli przeglądy nie są wymagane wpis w paszporcie) min. 1 na koniec gwarancji: |
|||||
Termin realizacji: |
|||||
Szkolenie: |
|||||
Termin Płatności min. 60 dni od dostarczenia faktury : |
|||||
|
Oferta powinna zawierać: Ofertę brutto i netto z warunkami płatności, (płatność min. 60 dni przelewem po dostarczeniu faktury) okresem gwarancji (min. 24 miesięcy) i czasem dostawy należy kierować na adres Działu Aparatury mailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
Termin realizacji:
Gwarancja:
Ważność oferty:
Preferowany termin płatności: 60 dni, po dostarczeniu faktury
Termin składania oferty: do 27.09.24 godz. 14
Ofertę należy przesłać w wyznaczonym terminie na adres mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Osoba do kontaktu: Paweł Żurowski tel. 012/424-78-93